Kūnas po gimdymo: magiška lieknėjimo formulė

 (5)
Specialistai siūlo vieną magišką formulę - 5 x 30 x 60, kuri gali padėti išlaikyti liekną figūrą visu metus. Tereikia laiku pavalgyti, šiek tiek pasimankštinti, pasivaikščioti ir graži figūra - Jūsų.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1 taisyklė - 5 valgymai per dieną.

Denos valgymus turėtų sudaryti 3 pagrindiniai valgiai bei 2 užkandžiai. Gydytoja reabilitologė Gintarė Vaitkienė pastebi, kad nebūtina visada valgyti tomis pačiomis valandomis. Svarbiausia tai daryti reguliariai, kas tris valandas. Pusryčius būtina pavalgyti per pirmąsias dvi valandas nuo atsibudimo, pagrindinis (sočiausias) valgymas gali būti pietūs arba vakarienė, tačiau ne vėliau kaip likus 3 valandoms iki miego. 

TAIP PAT SKAITYKITE:
7 frazės, kurių verčiau nesakykite jaunoms mamoms
Mažojo princo George krikštynų rūbas sulaukė kritikos

Dar vienas pastebėjimas - nė vienas patiekalas negali sudaryti daugiau kaip 50 proc. dienos maisto. Tabu turėtų tapti kramsnojimas vos pakilus nuo stalo ir nuolatinis grįžimas į virtuvę „kažko skanaus". Kilus norui nusižengti išvardintoms valgymo taisyklėms, galima pasinaudoti vadinamu „gelbėjimosi ratu" - tiesiog išgerti vandens arba žolelių arbatos.

Renkantis produktus ir jų kiekį, geriausia vadovautis sveikos mitybos piramide. Per dieną reikėtų suvalgyti iki 150 g liesos mėsos arba žuvies, iki 400 g daržovių, po 200-300 g vaisių, duonos ir kruopų patiekalų. Kaip užkandį reabilitologė G. Vaitkienė pataria rinktis riešutus bei džiovintus vaisius: „Sauja riešutų per dieną užtikrina reikiamą energijos lygį, suteikia sotumo jausmą bei aprūpina organizmą reikalingais vitaminais". Vaisių ir daržovių kasdien reikėtų valgyti bent po du kartus. Per dieną rekomenduojama išgerti 2 litrus nesaldintų skysčių.

2 taisyklė - 30 minučių mankšta kasdien. 

„Niekam ne paslaptis, kad fizinis aktyvumas - viena privalomų sąlygų trokštančioms turėti liekną figūrą. Padėti gali namie atliekama trumpa mankšta, skirta treniruoti pagrindinius raumenis: pilvo, sėdmenų, kojų, nugaros bei krūtinės. Reguliarios treniruotės garantuoja ne tik gražią figūrą, bet ir mažina stresą, didina žmogaus energingumą bei pasitikėjimą savimi", - sako profesionali kineziterapeutė Santa Pavilionytė. Ji teigia, kad paprasčiausius pratimus galima atlikti tiesiog namuose.

3 taisyklė - 60 minučių vaikščiojimas. 

Norint gražiai atrodyti ir gerai jaustis reikia įprasti daugiau judėti. „Vienas paprasčiausių dalykų, ką gali daryti žmogus, turintis viršsvorį ar norintis palaikyti liekną figūrą, tai per dieną kuo daugiau nužingsniuoti. Pradėti galima nuo atsisakymo naudotis liftu, automobilio statymo toliau nuo biuro pastato arba tiesiog ilgesnio pasivaikščiojimo", - sako Santa Pavilionytė.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Mamos kertelė

Seksas po gimdymo: 7 priežastys, kodėl viskas jau kitaip (2)

Seksas po gimdymo: 7 priežastys, kodėl viskas jau kitaip
Per nėštumą ir gimdymą moters organizme vyksta pokyčiai kurie turi įtakos jos fiziologijai. Būtent todėl skausmingas seksas po gimdymo – dažnas reiškinys.

Kada po gimdymo geriausia grįžti į darbus: po metų ar dvejų? (19)

Kada po gimdymo geriausia grįžti į darbus: po metų ar dvejų?
Vaikus planuojančios ir jų laukiančios šeimos žino, kad gimus mažyliui jų gyvenimas pasikeis. Daugiausiai naujovių ir iššūkių laukia mamos, kurios kasdienybė kardinaliai keisis.

Kaip tokios nuotraukos yra susijusios su pagimdžiusių moterų depresija (7)

Kaip tokios nuotraukos yra susijusios su pagimdžiusių moterų depresija
Ar atkreipėte dėmesį, kokios tobulos po gimdymo būna žinomos moterys – aktorės, politikės, dainininkės, karalienės? Štai Kate Middleton tą pačią dieną po abiejų gimdymų pasirodė viešumoje švytinti, pasipuošusi, su nepriekaištingu makiažu.

Vienas didžiausių santuokos priešų, kurį kuo greičiau vykite iš namų (8)

Vienas didžiausių santuokos priešų, kurį kuo greičiau vykite iš namų
Santuokoje būna visko, todėl tie, kurie tuokiasi tikėdamiesi, kad po vedybų bus geriau, dažniausiai nusivilia.

Kaip iš tiesų jaučiasi moteris po gimdymo (3)

Kaip iš tiesų jaučiasi moteris po gimdymo
Dažnai sureikšminame gimdymo dieną, manydamos, kad tai sunkiausia, kas mūsų laukia. Tačiau gimdymas - tik pradžios pabaiga. Ant rankų kūdikėlį sūpuojančios mamytės laukia ankstyvasis adaptacijos periodas. Kam pasiruošti, ko tikėtis ir ką daryti?

Santuokinio sekso kokybė ir kiekybė: psichologės komentaras (35)

Santuokinio sekso kokybė ir kiekybė: psichologės komentaras
Psichologės Karolinos Gurskienės pamąstymai apie intymų poros gyvenimą susilaukus vaikų: pagerėja jis, pablogėja ar išlieka toks pat?

Psichologė: 7 argumentai, kodėl verta gimdyti daugiau kaip vieną vaiką (12)

Psichologė: 7 argumentai, kodėl verta gimdyti daugiau kaip vieną vaiką
Psichologės Karolinos Gurskienės mintys apie motinystę ir šeimų pasirinkimą auginti daugiau kaip vieną vaiką.

ATVIRAI: kokią kontracepciją po gimdymo renkasi lietuvės (16)

ATVIRAI: kokią kontracepciją po gimdymo renkasi lietuvės
Šiais laikais, kai yra daugybė kontracepcijos priemonių, tikriausiai ne taip lengva nuspręsti, kurią rinktis. O ir tinka visoms ne kiekviena. Pasikalbėjus su mamomis paaiškėjo – į naujoves dauguma dar žiūri atsargiai.

Kuo netyčiukai vaikai skiriasi nuo kruopščiai suplanuotų? (4)

Kuo <em>netyčiukai</em> vaikai skiriasi nuo kruopščiai suplanuotų?
Planuoti nėštumą ar ne? Psichologė ir LSMU lektorė, VšĮ Krizinio nėštumo centras savanorė dr. Giedrė Širvinskienė sako, kad gebėjimas priimti gyvybę susijęs su požiūriu į vaiką apskritai. „Svarbu yra planuoti tiek, kiek galime, kiek tai nuo mūsų priklauso“, – sako straipsnio konsultantė.

Šie tėvų žodžiai mus skaudino: kodėl dabar juos sakome savo vaikams?

Šie tėvų žodžiai mus skaudino: kodėl dabar juos sakome savo vaikams?
Būdami vaikais mes jų nekentėme, būdami tėvais pagauname save kartais patys juos sakantys savo tėvams. Portalas „Stern“ pateikia frazes, kurios išsprūsta mums iš lūpų ir vaikams ne padeda, o tik kenkia.

Mamos laikas sau: gudrybės, kad kūdikis būtų ramus

Mamos laikas sau: gudrybės, kad kūdikis būtų ramus
Iki pirmojo vaikelio gimimo mažai tėvų suvokia, kaip keisis jų kasdienybė, poilsio režimas ir tai, kad rasti laisvą minutėlę sau bus labai sunku.

Mamos ir tėčiai Vilniuje kviečiami nemokamai pasisemti žinių

Mamos ir tėčiai Vilniuje kviečiami nemokamai pasisemti žinių
Vilniaus visuomenės sveikatos biuras vykdo programą, skirtą nėščiųjų ir pagimdžiusių moterų švietimui bei sveikatinimui. Būsimos ir esamos mamos konsultuojamos aktualiais klausimais. Į paskaitas kviečiamos šeimos, besilaukiančios arba auginančios vaikučius.

Po gimdymo siaubingai slenka plaukai: ką daryti? (9)

Po gimdymo siaubingai slenka plaukai: ką daryti?
Praėjus keliems mėnesiams po gimdymo kuokštais slenkantys plaukai kankina ne vieną mamą. Ką daryti?

Moters kūnas po gimdymo: kas labiausiai neramina pagimdžiusias moteris (3)

Moters kūnas po gimdymo: kas labiausiai neramina pagimdžiusias moteris
Kiekviena moteris po gimdymo pastebi tam tikrus savo kūno pokyčius, kurie nors ir nėra malonūs, dažniausiai yra laikini.

Atsistatymui po gimdymo vien laiko neužtenka (1)

Atsistatymui po gimdymo vien laiko neužtenka
Nėštumas, gimdymas, o vėliau ir vaiko žindymas bei priežiūra iš moters pareikalauja daug fizinių ir psichologinių jėgų.