Pametinukų mama Asta: kaip aš vargais negalais numečiau 20 kg

 (5)
Laukiame jūsų istorijų mūsų istorijų konkurse „Kaip aš sulieknėjau po gimdymo". Pasidalinkite savo patirtimi ir įkvėpkite kitas jaunas mamas, kurios šiandien sprendžia „sumažėjusių rūbų problemą". Dviejų vaikučių mama Asta dalijasi savo istorija, kaip numetė per du nėštumus sukauptus 20 kilogramų.
<span style="color: #ff0000;">Pametinukų mama Asta:</span> kaip aš vargais negalais numečiau 20 kg
© Shutterstock nuotr.

„Niekada nebuvau apkūni ar labai liesa. Svoris buvo normalus. Tačiau pirmagimė pridėjo 10 kilogramų, o antrasis vaikutis pametinukas dar tiek pat. Per pirmą nėštumą priaugau viso dvidešimt kilogramų. Pagimdžius per kelis mėnesius liko tik dešimt. Tačiau netrukus pastojau dar kartą, todėl apie dietas tikrai negalvojau: žindžiau ir laukiausi vienu metu.

TAIP PAT SKAITYKITE:
Kiek miego iš tiesų reikia vaikui
2 milijonai peržiūrų: kūdikis ir šuo

Gimus antram vaikučiui per pirmus tris mėnesius dešimt kilogramų tiesiog ištirpo. Tačiau buvo likę dar dvidešimt. Tikėjausi, kad be didelių pastangų ir jie ištirps. Juk žindžiau kūdikį ir dar turėjau aktyvią pusantrų metų dukrytę. Kiekviena diena atrodė intensyvi ir kad judu labai daug. Tačiau kilogramai tarsi užstrigo – nejudėjo nei į vieną pusę.

Praėjus aštuoniems mėnesiams nutariau paskatinti lieknėjimo procesą. Nusipirkau specialios arbatos lieknėjimui, atsisakiau cukraus į arbatą, vengiau saldainių. Taip pat stengiausi itin daug laiko praleisti lauke, vaikščioti. Svoris pajudėjo iš vietos, bet labai lėtai. Per du mėnesius numečiau vos keturis kilogramus. Toks rezultatas tikrai netenkino. Tuo labiau, kad jau ėmiau ilgėtis senųjų drabužių, jaučiausi nutukusi.

Lankyti sporto klubą ar pasisamdyti asmeninį trenerį neturėjau jokių galimybių – klubai buvo gana toli, reikėjo laiko ir pinigų. Tačiau radau nusipirkti su didele nuolaida elipsinį treniruoklį. Prisipažįstu, iš pradžių treniruotis entuziazmo buvo daug. Bet jis sumažėdavo treniruoklį pamynus vos 10 minučių. Pirmąjį mėnesį reikėjo didelių valios pastangų, kad prisiversčiau jį minti kasdien bent po 15 minučių.

Taip pat nutariau iš valgiaraščio išbraukti visą cukrų, miltinius ir bulvinius produktus. Tai buvo sunkiausia. Kasdien ruošdavau vakarienę vyrui ir reikdavo gerai pasukti galvą, kad nebūtų bulvių, ryžių ar makaronų. Kartais „nutrūkdavau“ - sukirsdavau visą šokoladą ar bandelę. Ypač kai diena būdavo sunki ar naktį mažai miegota.

Antrą mėnesį dviratį pradėjau minti po 20 minučių kasdien. Kaip tik prasidėjo vasaros karščiai todėl mažiau norėjau riebaus maisto. Pakakdavo salotų, uogų, vaisių. Jei norėdavosi ko saldaus, triauškindavau morkas, valgydavau braškes. Tiesa, kartais save palepindavau juodojo šokolado plytele. Praėjus dviem mėnesiams buvau netekusi septynių kilogramų. Dar liko devyni.

Svoris kristi nustojo likus penkiems kilogramams ir atvėsus orams. Kartu rudens žvarba organizmas vėl ėmė reikalauti riebaus maisto: ypač bulvių, negalėjau ramiai praeiti pro bandelių skyrių. Per mėnesį vėl priaugau du kilogramus. Tai varė į neviltį. Atrodė, ir treniruoklį minu, ir atsisakau skanumynų, o svoris kaip tik augti pradėjo.

Nutariau šiek tiek keisti taktiką. Treniruoklį kasdien mindavau po pusę valandos ir toliau, bet nusipirkau dar ir svarmenis. Nesunkius – moteriškus, vos po kilogramą. Internete susiradau pratimus ir ėmiau kasdien daryti mankštą su jais. Dabar kasdien skirdavau valandą sportui. Cukraus vengiau ir toliau, tačiau vakarais pasilepindavau nesaldinta kakava (pašildydavau pieną ir sumaišydavau su nesaldintais kakavos milteliais). Atsiradus norui užkandžiauti gerdavau pasukas su cinamonu. Taip iki pavasario numečiau tuos nelemtus septynis kilogramus.

Dabar svoris svyruoja į vieną ar kitą pusę apie du kilogramus. Tačiau iki šiol kasdien padarau pratimų su svarsmenimis ir bent dešimt ar penkiolika minučių minu treniruoklį. Taip pat kaip ugnies vengiu bulvių, makaronų, ryžių ir cukraus. Kartais leidžiu sau suvalgyti saldainį ar pyragaitį.“

NAUJAS KONKURSAS!

Kviečiame dalyvauti naujame istorijų konkurse "Kaip aš atsikračiau svorio po gimdymo" ir laimėti šaunių Mary Kay prizų!

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Mamos kertelė

Beveik ketvirtadalis gimdžiusių moterų jaučia nepasitenkinimą lytiniais santykiais

Beveik ketvirtadalis gimdžiusių moterų jaučia nepasitenkinimą lytiniais santykiais
Darnus seksualinis gyvenimas ir lytinė sveikata daro tiesioginę įtaką mūsų emocinei savijautai ir net šeimos laimei.

Nėštumas be laimingos pabaigos: psichologės komentaras (3)

Nėštumas be laimingos pabaigos: psichologės komentaras
Persileidimas tai savaiminis vaisiaus praradimas iki 22 nėštumo savaitės, kuris įvyksta tam, kad iš organizmo būtų pašalintas negyvas vaisius. Priežastys, lemiančios, kodėl vienos moterys patiria persileidimą, o kitos - ne, yra labai įvairios.

Patarimas mamoms: kaip po gimdymo sustangrinti liemenį (3)

Patarimas mamoms: kaip po gimdymo sustangrinti liemenį
Neretai būsima mama per 9 mėnesius priauga 10-20 ir daugiau kilogramų, tad dažnai moteris sunerimsta ne tik dėl pasikeitusių kūno formų, bet ir dėl sveikatos. Akušerės ginekologės Rasos Jakutienės patarimai mamoms.

Mokslininkai dar kartą patvirtino, kodėl reikia kuo dažniau glausti gimusį vaiką (1)

Mokslininkai dar kartą patvirtino, kodėl reikia kuo dažniau glausti gimusį vaiką
Kaip parodė naujausi tyrimai, tie žiurkių jaunikliai, šalia kurių nuolat būdavo mama, sparčiau vystėsi, greičiau formavosi jų smegenys. Mokslininkai daro prielaidą, kad tėviškas rūpinimasis atžalomis, fizinis kontaktas turi teigiamos įtakos smegenų raidai.

Po gimdymo – iš karto atgal į darbus: psichologės komentaras (1)

Po gimdymo – iš karto atgal į darbus: psichologės komentaras
Lietuvoje vaiko auginimo atostogos yra vienos ilgiausių Europoje. Tačiau neretai pasitaiko, kad į darbą grįžti moteris nusprendžia praėjus vos keliems mėnesiams po gimdymo. Psichologės Karolinos Gurskienės įžvalgos apie motinystės ir karjeros suderinimą bei tai lydintį kaltės jausmą.

Psichologė: moterys, neatiduokite visos savęs vaikui (42)

Psichologė: moterys, neatiduokite visos savęs vaikui
Gimus vaikui, jis reikalauja didžiausios dalies mamos ir tėčio dėmesio bei laiko. Dažna moteris savo poreikius atideda „geresniems laikams“. Ar tai teisinga?

Psichologė: artimieji po gimdymo turėtų būti labai budrūs ir stebėti jauną mamą (18)

Psichologė: artimieji po gimdymo turėtų būti labai budrūs ir stebėti jauną mamą
Nors kūdikio gimimas dažniausiai yra labai džiuginantis ir laukiamas įvykis, kartais nutinka visiškai priešingai. Ką svarbu žinoti apie pogimdyvinę depresiją?

Tai, apie ką kalbėti nedrąsu: šlapimo nelaikymas

Tai, apie ką kalbėti nedrąsu: šlapimo nelaikymas
Šlapimo nelaikymas – itin nemalonus sutrikimas, apie kurį vengiama kalbėti. Tačiau skaičiuojama, jog maždaug trečdalis moterų ir apie 20 proc. vyrų kenčia fizinį ir psichologinį diskomfortą dėl šlapimo nelaikymo.

Ar normalu, kad kartais labai pykstu ant savo vaiko? Psichologės komentaras (15)

Ar normalu, kad kartais labai pykstu ant savo vaiko? Psichologės komentaras
Gražus motinystės paveikslas, kai viskas nupiešta šviesioms ir ramiomis spalvomis, nėra teisingas jaunų mamų atžvilgiu.

Natūralūs būdai padidinti pieno gamybą (2)

Natūralūs būdai padidinti pieno gamybą
Siekis krūtimi maitinti kūdikį vertas pastangų, nes motinos pienas – geriausias maistas, idealiai tinkantis vaikui pirmaisiais gyvenimo metais.

Psichologė: kas iš tiesų nutinka vyro ir moters santykiams gimus vaikui (3)

Psichologė: kas iš tiesų nutinka vyro ir moters santykiams gimus vaikui
Dažniausiai kūdikio gimimas yra labai lauktas ir džiaugsmingas įvykis, kurio laukia ne tik būsima mama ir tėtis, bet ir visi aplinkui.

Renkamės mamos krepšį: į ką atkreipti dėmesį

Renkamės mamos krepšį: į ką atkreipti dėmesį
Tėveliai žino, kad pakeisti sauskelnes ne namuose gali būti ne taip jau ir paprasta: tam reikia ne tik patogios vietos, bet ir ne vienos priemonės.

Gimtadienio proga surengė labdaringą aukcioną

Gimtadienio proga surengė labdaringą aukcioną
BABY CITY/TOY CITY gimtadienio šventėje surinktos lėšos paaukotos Mamų unijai.

Pirmasis vizitas pas gydytoją po gimdymo: apie ką nutylima (1)

Pirmasis vizitas pas gydytoją po gimdymo: apie ką nutylima
Visi pirmi kartai mus šiek tiek gąsdina. Pirmasis vizitas pas gydytoją po gimdymo – ne išimtis. Žinojimas, ko galima tikėtis ir kam nusiteikti, padės jaustis ramiau.

Kviečia nemokamai mankštintis nėščiąsias ir ką tik pagimdžiusias (2)

Kviečia nemokamai mankštintis nėščiąsias ir ką tik pagimdžiusias
Vilniaus visuomenės sveikatos biuras kviečia net į 4 skirtingus nemokamus užsiėmimus: