Reklama

„Nestlé“ pusryčių dribsniai – ne tokie saldūs, kaip jums gali pasirodyti

Nesmulkintų grūdų dribsniai su pienu yra maistingas būdas pradėti dieną ir prisidėti prie subalansuotos mitybos.
© Reklamos užsakovų nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugiau nei dešimtmetį stengiamės patobulinti receptus: mažiname cukraus ir druskos kiekį bei dedame daugiau skaidulinių medžiagų ir nesmulkintų grūdų. Todėl dabar nesmulkinti grūdai yra ingredientas numeris vienas daugumoje „Nestlé" pusryčių dribsnių (su žalia juosta). Be to, didžiojoje dalyje mūsų dribsnių yra bent penki vitaminai ir dvi mineralinės medžiagos, turinčios maistinės vertės.

Pusryčių dribsniuose cukraus yra dėl kelių priežasčių: jis suteikia saldumo grūdams ir skoniui, traškumui, spalvai ir dribnsių kvapui. Rekomenduojama 30 g porcija turi 2 iš 12 įdėtų arbatinių šaukštelių cukraus ir atitinka subalansuotos mitybės rekomendacijas (remiantis PSO rekomendacijomis 10 % energijos iš 2000 kcal dietos).

Subalansuota mityba suteikia tiek energijos ir maistingų medžiagų, kiek reikia žmogui priklausomai nuo jo gyvenimo būdo ir aktyvumo. Porcijoje (30 g) esantis cukraus kiekis yra panašus ar mažesnis, lyginant su kitais įprastais pusryčiais: vaisiniu jogurtu ar sultimis. Angliavandeniai yra reikalinga maistingoji medžiaga, nes suteikia energijos tiek kūnui, tiek smegenims. Išskirtinį saldų skonį turintis angliavandenis cukrus yra vienas iš pavyzdžių. Negana to, kad suteikia maistui malonų skonį ir tekstūrą, cukrus padeda jį išsaugoti kokybišką ir nesugedusį.

Sakoma, kad angliavandeniai kenkia, bet ar tikrai? Priešingai, reiktų prisiminti, kad jie yra pagrindinis variklis kūnui ir smegenims. Tai tokios rūšies angliavandeniai, kurie reikalingi: kaip gerųjų angliavandenių šaltinį ekspertai rekomenduoja nesmulkintus grūdus labiau nei rafinuotus grūdus, praradusius savo maistingąsias medžiagas malimo metu. Nesmulkinti grūdai – ingredientas Nr. 1 daugumoje mūsų dribsnių, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų, mikroelementų ir polifenolių. Įrodyta, kad nesmulkinti grūdai padeda sumažinti širdies ligų riziką cholesterolio kiekį ir teigiamai veikia kūno svorį. „Nestlé" pusryčių dribsnių pakuotėje su žalia juosta yra bent 8 g nesmulkintų grūdų kiekvienoje 30 g porcijoje.

Kitas mitas – dribsniuose daug cukraus. Iš tikrųjų, juose mažiau cukraus nei, pavyzdžiui, tešlos kepinyje ar sumuštinyje su uogiene, kurį dažnas renkasi pusryčiams. Mūsų dribsniuose yra kuklus dienos normos cukraus kiekis. O pasakius tiksliau – tik maždaug 4–6 % rekomenduojamo dienos cukraus kiekio (kiekis, kuris nurodomas ant pakuočių). Iš dribsniuose esančių cukrų, kai kurie yra natūralūs, randami pačiuose grūduose, kai kurie pridėti, kad suteiktų skonio ir tekstūros produktui. Valgant su pienu, dribsnių porcijoje yra mažiau nei du arbatiniai šaukšteliai cukraus.

Kaip matote, „Nestlé" dribsniai yra viena iš skaniausių ir subalansuotų pusryčių idėjų, kurioje cukraus kiekis neviršija rekomenduotinos dienos normos. Išbandykite ir su „Nestlé" dribsniais jūsų rytai bus lengvi ir maistingi!

Užsakymo nr.: PT_72368802

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Vaikų chirurgai: gali būti, kad ateityje apendicitui gydyti užteks tabletės

Vaikų chirurgai, susirinkę Vaikų ligoninėje organizuotoje konferencijoje, aptarė vaikų ūminių chirurginių ligų diagnostiką, gydymą ir perspektyvas.

Gydytoja: ką daryti, jei užklupo kosulys

Turbūt nėra dienos, kada nekosėtumėme. Dažniausiai mes taip įpratę prie kosulio, kad net nepastebime. Kai jau kosulys tampa pastebimas, ypač vaikams, tik tuomet sunerimstame – ir vėl jis susirgo... Ir vėl mums reikės keisti savo planus, nes reikės slaugyti sergantį vaiką...

Gydytoja dietologė: kasdien turime suvalgyti ne mažiau 400 g daržovių ir 300 g vaisių (1)

Vaisiai ir daržovės, sultys ir glotnučiai – svarbi gerai subalansuotos mitybos dalis, tiek kaip pagrindinis patiekalas, pavyzdžiui, pusryčiai, tiek ir kaip užkandis dienos metu.

Gydytoja – apie žuvų taukų svarbą vaikų sveikatai

Šiuolaikiniams vaikams tenka daugybė įvairiausių iššūkių, o juos įveikti nėra paprasta – vis daugiau informacijos vaikai gauna naudodamiesi naujomis technologijomis, jų miego laikas per pastaruosius 20 metų sutrumpėjo valanda, jie vis mažiau bendrauja su bendraamžiais, tėvais ir seneliais, mažiau sportuoja ir žaidžia lauke, jiems žymiai daugiau greito ir nesveiko maisto pagundų.

Atlėpusios vaiko ausys: kada reikia operuoti?

Atlėpusios ausys – tai dažniausiai pasitaikanti įgimta ausų deformacija.

9 gėrimai užklupus peršalimo ligoms

Pajutus pirmuosius peršalimo simptomus, verta nepamiršti ir liaudies medicinos - arbatų, šiltų gėrimų, kompresų ir vonelių. Jūsų dėmesiui – 9 gėrimų receptai, kuriuos pravartu žinoti susirgus.

5 priežastys, kodėl vaikai dažnai serga (2)

Nuolatinių peršalimų priežastimi gali tapti alergija, ėduonis ar net netinkama apranga. Kaip išvengti ligų, pataria pediatrai.

Gydytoja alergologė: specifinę imunoterapiją geriausia pradėti rudenį ir žiemą

Pasak Vaikų ligoninės gydytojos alergologės ir klinikinės imunologės Neringos Stirbienės, ne visi, kurie yra patyrę sunkių alerginių reakcijų dėl bičių, vapsvų, širšių ar kitų plėviasparnių vabzdžių įgėlimo, yra girdėję, kad gyventi be baimės padeda specifinė imunoterapija, dėl kurios į gydytojus reikėtų kreiptis ne atėjus šiltajam sezonui, o būtent dabar – rudenį ir žiemą.

3 pagrindiniai vaikų peršalimo simptomai ir kaip juos įveikti

Bijoti vaikų peršalimo nereikia – tai normali imuninės sistemos vystymosi dalis.

5 maisto produktai, kurie daro neigiamą poveikį vaiko nuotaikai

Tėvai intuityviai žino, koks maistas daro poveikį jų vaiko elgesiui ir nuotaikai. Žinome, kad saldainiai, pavyzdžiui, sukelia hiperaktyvumo priepuolius. Tačiau vaiko nuotaika gali pakisti ne tik dėl cukraus – užkandžiuose ir maisto produktuose, kuriuos duodame savo mažiesiems, egzistuoja ir daugiau kaltininkų.

Šunų terapija vaikams: kokios veislės labiausiai tam tinka

Tinklaraštį „Švelni tėvystė“ rašanti medicinos psichologė Milda Kukulskienė pasakoja apie keturkojus terapeutų padėjėjus – šunis.

8 įpročiai, kad jūsų vaikai darželyje ar mokykloje nesusirgtų

Mokslo metai – nelengvas laikas ne tik vaikui, bet ir jo tėvams. Kygos, daugybė kanceliarinių prekių, namų darbai. Iš esmės tai – malonūs rūpesčiai, išskyrus vieną – darželyje ir mokykloje prasideda ligos, kuriomis vieni nuo kitų užsikrečia.

5 mitybos specialistės patarimai, ką sveikiausia valgyti vaikams

Vaikai Lietuvoje vis dar mielai valgo dešreles, mielinius ir miltinius blynus, kotletus su riebiais padažais, bulvytes fri ir kitus menkaverčius patiekalus. Taip, jie sotūs, bet ar sveiki?

Dažniausios ligos Lietuvoje, kurias sukelia kirmėlės (3)

Kai tik vaikas ima griežti dantimis, pagalvojame, kad gal jis turi kirmėlių. Ar išties taip yra? Kada duoti vaistų?

Dietologė pataria, kokių vaisių ir daržovių geriausia valgyti vaikams

Dažnas vaikas nemėgsta vaisių ir daržovių, o užkandžiams mieliau renkasi miltinius gaminius. Gydytoja-dietologė Laura Romeraitė-Kuklierienė pataria, kokius vaisius ir daržoves, sultis ir glotnučius geriausia valgyti mažiesiems ir kaip paskatinti jų suvalgyti daugiau.