Reklama

„Nestlé“ pusryčių dribsniai – ne tokie saldūs, kaip jums gali pasirodyti

Nesmulkintų grūdų dribsniai su pienu yra maistingas būdas pradėti dieną ir prisidėti prie subalansuotos mitybos.
© Reklamos užsakovų nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugiau nei dešimtmetį stengiamės patobulinti receptus: mažiname cukraus ir druskos kiekį bei dedame daugiau skaidulinių medžiagų ir nesmulkintų grūdų. Todėl dabar nesmulkinti grūdai yra ingredientas numeris vienas daugumoje „Nestlé" pusryčių dribsnių (su žalia juosta). Be to, didžiojoje dalyje mūsų dribsnių yra bent penki vitaminai ir dvi mineralinės medžiagos, turinčios maistinės vertės.

Pusryčių dribsniuose cukraus yra dėl kelių priežasčių: jis suteikia saldumo grūdams ir skoniui, traškumui, spalvai ir dribnsių kvapui. Rekomenduojama 30 g porcija turi 2 iš 12 įdėtų arbatinių šaukštelių cukraus ir atitinka subalansuotos mitybės rekomendacijas (remiantis PSO rekomendacijomis 10 % energijos iš 2000 kcal dietos).

Subalansuota mityba suteikia tiek energijos ir maistingų medžiagų, kiek reikia žmogui priklausomai nuo jo gyvenimo būdo ir aktyvumo. Porcijoje (30 g) esantis cukraus kiekis yra panašus ar mažesnis, lyginant su kitais įprastais pusryčiais: vaisiniu jogurtu ar sultimis. Angliavandeniai yra reikalinga maistingoji medžiaga, nes suteikia energijos tiek kūnui, tiek smegenims. Išskirtinį saldų skonį turintis angliavandenis cukrus yra vienas iš pavyzdžių. Negana to, kad suteikia maistui malonų skonį ir tekstūrą, cukrus padeda jį išsaugoti kokybišką ir nesugedusį.

Sakoma, kad angliavandeniai kenkia, bet ar tikrai? Priešingai, reiktų prisiminti, kad jie yra pagrindinis variklis kūnui ir smegenims. Tai tokios rūšies angliavandeniai, kurie reikalingi: kaip gerųjų angliavandenių šaltinį ekspertai rekomenduoja nesmulkintus grūdus labiau nei rafinuotus grūdus, praradusius savo maistingąsias medžiagas malimo metu. Nesmulkinti grūdai – ingredientas Nr. 1 daugumoje mūsų dribsnių, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų, mikroelementų ir polifenolių. Įrodyta, kad nesmulkinti grūdai padeda sumažinti širdies ligų riziką cholesterolio kiekį ir teigiamai veikia kūno svorį. „Nestlé" pusryčių dribsnių pakuotėje su žalia juosta yra bent 8 g nesmulkintų grūdų kiekvienoje 30 g porcijoje.

Kitas mitas – dribsniuose daug cukraus. Iš tikrųjų, juose mažiau cukraus nei, pavyzdžiui, tešlos kepinyje ar sumuštinyje su uogiene, kurį dažnas renkasi pusryčiams. Mūsų dribsniuose yra kuklus dienos normos cukraus kiekis. O pasakius tiksliau – tik maždaug 4–6 % rekomenduojamo dienos cukraus kiekio (kiekis, kuris nurodomas ant pakuočių). Iš dribsniuose esančių cukrų, kai kurie yra natūralūs, randami pačiuose grūduose, kai kurie pridėti, kad suteiktų skonio ir tekstūros produktui. Valgant su pienu, dribsnių porcijoje yra mažiau nei du arbatiniai šaukšteliai cukraus.

Kaip matote, „Nestlé" dribsniai yra viena iš skaniausių ir subalansuotų pusryčių idėjų, kurioje cukraus kiekis neviršija rekomenduotinos dienos normos. Išbandykite ir su „Nestlé" dribsniais jūsų rytai bus lengvi ir maistingi!

Užsakymo nr.: PT_72368802

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kas išduoda, kad vaikas galėjo patirti seksualinį smurtą?

Visuomenėje įprasta manyti, kad seksualinę prievartą vaikai patiria užpulti nepažįstamų žmonių. Tačiau tyrimai rodo, kad 90 proc. nukentėjusių vaikų buvo išnaudojami šeimos nario arba kito artimo žmogaus: kaimyno, mokytojo, trenerio ir pan.

R. Bogušienė: kokie pieno produktai sveikiausi vaikams, o kokių geriau atsisakyti

Apie pieno produktus vaikams kalbiname maisto technologę ir mitybos specialistę, VšĮ „Sveikatai palankus" direktorę ir dviejų vaikų mamą Ramintą Bogušienę.

Vasarą suaktyvėjo meningitą sukeliantys virusai

Šiltą vasarą suaktyvėja virusai, sukeliantys infekcinį nervų sistemos susirgimą - meningitą. Jis labiausiai pažeidžia minkštuosius smegenų dangalus. Kauno klinikinės ligoninės pediatrai naujus šios ligos atvejus registruoja kiekvieną savaitę.

Specialistė atskleidžia esminę taisyklę, kaip išsirinkti geriausią priemonę nuo saulės

Kas sveikiau – kai apsaugos nuo saulės filtrai atspindi ar kai sugeria saulės spindulius? O ar žinote, kodėl pamačius, kad kremo nuo saulės sudėtyje yra pažymėta „nano“, verta pagalvoti, ar jo tikrai norite? Ar apskritai esate tikri, kad rinkdamiesi kremą nuo saulės žinote visus svarbius kriterijus? Pagaliau, ar žinojote, kad telefone galite stebėti saulės indeksą ir pagal tai rinktis apsaugą?

3 saulės pavojai, kurie gali baigtis labai liūdnai

Vasarą norime mėgautis šiluma ir saulės dovanomis. Visgi būkime atidūs, ypač, jei auginame mažus vaikus – jų oda ir organizmas nėra pasiruošęs apsiginti nuo saulės keliamų pavojų.

Supimo liga: kodėl ji kamuoja ne visus ir kaip padėti vaikui

Yra vaikų, kurie vemia pavažiavę automobiliu vos kelis kilometrus. Kodėl taip nutinka ir kaip padėti vaikui?

Jei laikysitės šių patarimų, vaikas nejaus medikų ir ligoninės baimės

Auginantiems vaikus tėvams tenka susidurti su įvairiomis mažųjų baimėmis, viena jų – ligoninės ir medikų. Dr. Lina Jankauskaitė ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto studentė Kristina Ganzijeva dalijasi patarimais, kaip įveikti šią baimę.

Vaidotas Urbonas: vaikams baltymų reikia daugiau nei saugusiems

Tyrimai įrodė, iš kokių produktų gaunami baltymai naudingiausi sveikatai.

R. Bogušienė: kaip išsirinkti šviežiausias bei kokybiškiausias braškes

Prasidėjo braškių sezonas. Parduotuvių lentynos ir turgūs lūžta nuo braškių ir dažna mama ar močiutė neša namo raudonas gardžiai kvepiančias uogas.

Dvi dažniausios vasaros traumos: ko šiukštu nedaryti prasiskėlus galvą ar nusibrozdinus

Vasarą vaikai daug laiko leidžia lauke, tad natūralu, kad ir traumų tikimybė būna didesnė. Ką daryti ir ko nedaryti, jei vaikas prasiskėlė galvą ar nusibrozdino?

Ekspertai baigė vertinti mokyklų ir darželių maistą: rezultatai stebina

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) kartu su Švietimo ir mokslo ministerija (ŠMM) bei Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) baigė vizitus ugdymo įstaigose - mokyklose ir darželiuose, kur mobili ekspertų komanda apsilankydavo netikėtai ir vertindavo vaikams tiekiamo maisto kokybę.

Siūloma uždrausti „vaikišką šampaną“ ir kitas alkoholį imituojančias prekes vaikams

Reaguojant į nevyriausybinių organizacijų siūlymus siūloma atsisakyti viešoje prekyboje vaikams skirtų prekių, kurios imituoja suaugusiųjų elgesį vartojant alkoholį, iš kurių populiariausi yra vaisvandeniai, parduodami putojantį vyną imituojančiose pakuotėse.

Kaip prižiūrėti vaikų smėlio dėžę, kad ji netaptų ligų šaltiniu

Šiltuoju metų laiku vaikų smėlio dėžės tampa tikromis statybų aikštelėmis – statomos pilys, kasamos duobės, rausiami tuneliai.

Mitybos specialistė Vaida Kurpienė: valgyti avižas reikėtų bent dukart per savaitę

Kadaise laikytos antrarūšėmis ir bevertėmis, šiandien avižos pripažįstamos kaip viena naudingiausių grūdinių kultūrų.

3 dažniausios odos ligos, kai išberia: kaip jas atpažinti ir padėti vaikui (1)

Spuogeliai, nuolatinis niežulys ir raudonis. Šios odos problemos vargina daugelį iš mūsų.