Reklama

„Nestlé“ pusryčių dribsniai – ne tokie saldūs, kaip jums gali pasirodyti

Nesmulkintų grūdų dribsniai su pienu yra maistingas būdas pradėti dieną ir prisidėti prie subalansuotos mitybos.
© Reklamos užsakovų nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugiau nei dešimtmetį stengiamės patobulinti receptus: mažiname cukraus ir druskos kiekį bei dedame daugiau skaidulinių medžiagų ir nesmulkintų grūdų. Todėl dabar nesmulkinti grūdai yra ingredientas numeris vienas daugumoje „Nestlé" pusryčių dribsnių (su žalia juosta). Be to, didžiojoje dalyje mūsų dribsnių yra bent penki vitaminai ir dvi mineralinės medžiagos, turinčios maistinės vertės.

Pusryčių dribsniuose cukraus yra dėl kelių priežasčių: jis suteikia saldumo grūdams ir skoniui, traškumui, spalvai ir dribnsių kvapui. Rekomenduojama 30 g porcija turi 2 iš 12 įdėtų arbatinių šaukštelių cukraus ir atitinka subalansuotos mitybės rekomendacijas (remiantis PSO rekomendacijomis 10 % energijos iš 2000 kcal dietos).

Subalansuota mityba suteikia tiek energijos ir maistingų medžiagų, kiek reikia žmogui priklausomai nuo jo gyvenimo būdo ir aktyvumo. Porcijoje (30 g) esantis cukraus kiekis yra panašus ar mažesnis, lyginant su kitais įprastais pusryčiais: vaisiniu jogurtu ar sultimis. Angliavandeniai yra reikalinga maistingoji medžiaga, nes suteikia energijos tiek kūnui, tiek smegenims. Išskirtinį saldų skonį turintis angliavandenis cukrus yra vienas iš pavyzdžių. Negana to, kad suteikia maistui malonų skonį ir tekstūrą, cukrus padeda jį išsaugoti kokybišką ir nesugedusį.

Sakoma, kad angliavandeniai kenkia, bet ar tikrai? Priešingai, reiktų prisiminti, kad jie yra pagrindinis variklis kūnui ir smegenims. Tai tokios rūšies angliavandeniai, kurie reikalingi: kaip gerųjų angliavandenių šaltinį ekspertai rekomenduoja nesmulkintus grūdus labiau nei rafinuotus grūdus, praradusius savo maistingąsias medžiagas malimo metu. Nesmulkinti grūdai – ingredientas Nr. 1 daugumoje mūsų dribsnių, kuriuose gausu skaidulinių medžiagų, mikroelementų ir polifenolių. Įrodyta, kad nesmulkinti grūdai padeda sumažinti širdies ligų riziką cholesterolio kiekį ir teigiamai veikia kūno svorį. „Nestlé" pusryčių dribsnių pakuotėje su žalia juosta yra bent 8 g nesmulkintų grūdų kiekvienoje 30 g porcijoje.

Kitas mitas – dribsniuose daug cukraus. Iš tikrųjų, juose mažiau cukraus nei, pavyzdžiui, tešlos kepinyje ar sumuštinyje su uogiene, kurį dažnas renkasi pusryčiams. Mūsų dribsniuose yra kuklus dienos normos cukraus kiekis. O pasakius tiksliau – tik maždaug 4–6 % rekomenduojamo dienos cukraus kiekio (kiekis, kuris nurodomas ant pakuočių). Iš dribsniuose esančių cukrų, kai kurie yra natūralūs, randami pačiuose grūduose, kai kurie pridėti, kad suteiktų skonio ir tekstūros produktui. Valgant su pienu, dribsnių porcijoje yra mažiau nei du arbatiniai šaukšteliai cukraus.

Kaip matote, „Nestlé" dribsniai yra viena iš skaniausių ir subalansuotų pusryčių idėjų, kurioje cukraus kiekis neviršija rekomenduotinos dienos normos. Išbandykite ir su „Nestlé" dribsniais jūsų rytai bus lengvi ir maistingi!

Užsakymo nr.: PT_72368802

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Siūloma uždrausti „vaikišką šampaną“ ir kitas alkoholį imituojančias prekes vaikams

Reaguojant į nevyriausybinių organizacijų siūlymus siūloma atsisakyti viešoje prekyboje vaikams skirtų prekių, kurios imituoja suaugusiųjų elgesį vartojant alkoholį, iš kurių populiariausi yra vaisvandeniai, parduodami putojantį vyną imituojančiose pakuotėse.

Kaip prižiūrėti vaikų smėlio dėžę, kad ji netaptų ligų šaltiniu

Šiltuoju metų laiku vaikų smėlio dėžės tampa tikromis statybų aikštelėmis – statomos pilys, kasamos duobės, rausiami tuneliai.

Mitybos specialistė Vaida Kurpienė: valgyti avižas reikėtų bent dukart per savaitę

Kadaise laikytos antrarūšėmis ir bevertėmis, šiandien avižos pripažįstamos kaip viena naudingiausių grūdinių kultūrų.

3 dažniausios odos ligos, kai išberia: kaip jas atpažinti ir padėti vaikui (1)

Spuogeliai, nuolatinis niežulys ir raudonis. Šios odos problemos vargina daugelį iš mūsų.

Lietuvos vaikai suvartoja keturiskart daugiau cukraus už normą: kur ir kiek jo pridėta

Lietuvos gyventojai kasdieną gauna vidutiniškai 22 proc. daugiau cukraus, nei rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija (PSO). Vaikai suvartoja dar daugiau - kai kurių tyrimų duomenimis, net keturis kartus daugiau nei norma.

Važiuojant supa ir pykina: kaip padėti vaikui

Šylant orams vis dažniau savo vaikus sodinsime į automobilius ir vyksime poilsiauti. Deja, kai kurie tėvai jau žino, kad kelionės ne visada būna malonios.

Gydytoja Evelina Nevardauskaitė-Rudzikienė – apie natūralias gydymo priemones susirgus vaikui

Šiais laikais pasaulyje populiarėjanti sveikos gyvensenos ir natūralumo tendencija tampa aktuali ir gydant vaikus.

Indrė Kavaliauskaitė Morkūnienė atskleidė, kaip savo vaikus gydo be vaistų

Šiais laikais apie vaikų priežiūrą tėvai gali rasti gausybę informacijos – kaip gydyti, kokius metodus taikyti ir kaip išvengti ligų.

Ledų sezonas: kokių ir kiek per dieną sveika valgyti vaikui

Kas pasaulyje skaniausia? Uždavus šį klausimą vaikui, visai tikėtina, kad dėl prizinės vietos rungsis ir ledai. Kokie ledai tinkamiausi vaikui ir kada geriau jų neduoti?

Vaiką atakuoja alergija: svarbu žinoti

Kaip sužinoti, ar mažylis tikrai alergiškas?

Kamuoja sausas kosulys: 10 priežasčių, kodėl

Sausas kosulys – ne vienos ligos požymis. Štai 10 galimų priežasčių.

Nemaloni akių liga, neaplenkianti ir vaikų

Ką daryti, jeigu ant vaiko akių vokų neretai atsiranda miežis?

Profesorė – apie vitamino D trūkumą ir poveikį sveikatai

Devyniems iš dešimties Lietuvos gyventojų trūksta vitamino D. Nors apie jo naudą pastaraisiais metais imta nemažai kalbėti, tačiau Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro (VU GMC) Biotechnologijos instituto profesorė imunologė Aurelija Žvirblienė pastebi, kad ne visada viešojoje erdvėje pateikiama informacija būna moksliškai pagrįsta.

Nieku gyvu nedažykite kiaušinių šiais būdais, ypač, jei auginate vaikus (1)

Velykiniai kiaušiniai: kaip marginti, kad nepakenktume sveikatai? Į šį klausimą atsako Baltijos aplinkos forumo cheminių medžiagų specialistai išplatintame pranešime spaudai.

10 faktų apie kiaušinius: ar visus žinojote?

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro specialistai pristato 10 svarbiausių faktų apie kiaušinius.