Kaip paremti skurstančius vaikus ir papildomai neištuštinti piniginės

„20 000 vaikų šiuo metu Lietuvoje auga socialinės rizikos šeimose. Dažnai jų tėvai neturi galimybių nupirkti savo vaikams naujo rūbo ar batų,– teigia organizacijos „Gelbėkit vaikus" generalinė direktorė Rasa Dičpetrienė.

2006-aisiais Blake Mycoskie įkūrė TOMS – kompaniją, kuri už kiekvieną Jūsų nusipirktą batų porą, kitą padovanoja jų neturintiems vaikams. Viskas tuo nesibaigė, nuo pat pirmos padovanotos batų poros strategija padėti kitam įgavo kur kas didesni pagreitį. Šiandien ši kompanija padeda spręsti sveikatos apsaugos, švietimo ir ekonomikos problemas visame pasaulyje.

Organizatorių nuotr.

B. Mycoskie įkurtas ženklas jau antrą kartą per dvejus metus dovanoja batus Lietuvos vaikams. Šiuo metu Lietuvoje yra padovanota daugiau nei 10 000 šių batų porų socialinės rizikos šeimose augantiems vaikams: „Dovanoti batai ne tik šildo vaikus, bet ir suteikia jiems didelį džiaugsmą," – sako R. Dičpetrienė.

Organizatorių nuotr.

Pasak B. Mycoskie, labdaringas verslas yra svarbiau už pačią labdarą: „Mano pirmoji mintis buvo pačiam pradėti labdaringą batų dalijimo veiklą, bet užuot pasikliovęs batų dovanotojais, ketinau prašyti draugų ir savo šeimos narių aukoti pinigus ir už juos reguliariai pirkti vaikams tokius batus, kokių jiems iš tikrųjų reikia. Bet, savaime aišku, tokia veikla truks tik tol, kol man pavyks rasti aukotojų. Nors turiu didelę šeimą ir daug draugų, nesunku suprasti, kad mano asmeniniai šaltiniai gana greitai išseks. Ir kas tada? Kas bus su tomis bendruomenėmis, kurios pasikliaus manimi kaip naujų batų tiekėju? Ne, tiems vaikams nepakanka atsitiktinių dovanų iš pašalinių žmonių – jiems reikia nuolatinio, stabilaus, patikimo batų šaltinio.<...> Ir man kilo mintis: o kodėl nesukūrus pelno siekiančio verslo, kuris aprūpintų nuo nepritekliaus kenčiančius vaikus batais? Kodėl nepaieškojus sprendimo, užtikrinančio nuolatinį batų srautą?“

Organizatorių nuotr.

Batų dalijimas – 6 paprastais žingsniais:

1 žingsnis: partnerystė
Klientas perka batus, o kompanija sudaro sutartis su gamintojais ir labdaros organizacijomis, kad labdarai būtų pagaminta tiek batų porų, kiek jų buvo nupirkta.

2 žingsnis: poreikių išsiaiškinimas
Batų dalinimo skyrius išsiaiškina, kokių batų modelių ir dydžių reikia, ir siunčia užsakymą avalynės gamintojams.

3 žingsnis: pristatymas ir įteikimas
Iš avalynės gamyklų batai yra tiesiai pristatomi labdaros organizacijoms, kad kuo greičiau tiesiogiai pasiektų vaikus, kuriems labiausiai jų reikia.

4 žingsnis: dalinimo užtikrinimas
Avalynės dalinimas neturi kainuoti papildomai. Kompanija apmoka visas transportavimo išlaidas į bet kurią pasaulio vietą bet kokiu būdu: nuo krovinių gabenimo jūromis iki asilo-nešiko nuomos.

5 žingsnis: darbų apžvalga
Vyksta nuolatinis tobulėjimas: “peržiūrime ir įvertiname iškylančius sunkumus, aptariame juos su partneriais ir prisitaikome prie naujų aplinkybių, taip efektyvindami savo darbą.”

6 žingsnis: atsakomybė ir tęstinumas
Kompanija įsipareigoja dovanoti batus atsakingai ir palaikyti nuolatinį labdaros organizavimą. Po kiekvienos labdaros kampanijos tuoj pat pradedama kita.

Prie vaikų paramos prisidėjo ir atlikėjas Jurgi Didžiulis, organizatorių nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis