Būsimos mamos, kartu su Tavovaikas.lt nėštumo kalendoriumi stebėkite, kaip auga jūsų pilvelis bei kaip vystosi jame gyvenantis vaikutis. Kas padeda nuo pykinimo nėštumo metu? Kada moteris ima jausti pirmuosius vaisiaus judesius? Kam nėščiajai reikalinga placenta? Į šiuos ir kitus svarbius kiekvienai būsimai mamai klausimus atsakymus rasite mūsų parengtame Nėštumo kalendoriuje. Naudingo skaitymo ir gražaus vaikučio laukimo!

Jovitos nėštumo dienoraštis. 26 savaitė: kodėl aš reguliariai sportuoju

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Kas naujo nutiko 26 nėštumo savaitę?
© DELFI / Andrius Ufartas

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

26 savaitė - kodėl verta mankštintis?

Šiame įraše daugiau papasakosiu apie nėščiųjų mankštas, kurias lankau du kartus į savaitę nuo antrojo nėštumo trimestro. Iki šio laikotarpio neintensyviai mankštinausi namuose. Apsispręsti skirti daugiau laiko fizinei veiklai nebuvo sunku, nes tai išbandžiau ir pirmojo nėštumo metu. Mankštas lankau toje pačioje ligoninėje, kur prižiūrimas mano nėštumas ir kurioje planuoju gimdyti, kaip ir pirmąjį kartą. Taip pat be šių užsiėmimų stengiuosi kuo daugiau dėmesio skirti įprastiems pasivaikščiojimams, dėl to nepatingiu palikti automobilio ir toliau, nuo reikiamos vietos.

Motyvaciją reguliariai lankyti mankštas, man išlaiko ypač pagerėjęs tonusas ir puiki savijauta, kurią jaučiu po treniruočių. Tiesa, grupinės treniruotės krūvis man asmeniškai šiuo laikotarpiu galėtų būti ir didesnis, nes rankos ir kojos gali dirbti dar nemažu tempu. Mankštose tam naudojame balansinius kamuolius, gumas, svarelius. Taip pat daug dėmesio skiriama dubens dugno raumenims.

Daugelį metų, nėštumo metu jaučiamas diskomfortas buvo traktuojamas, kaip normalus reiškinys, tačiau šiandien medikai rekomenduoja neprarasti fizinio aktyvumo, kuris padeda išvengti daug nemalonių pojūčių. Tinkamai parinkti fiziniai pratimai stiprina moters organizmą, aktyvina visų sistemų veiklą, garantuoja saugesnį nėštumą, lengvesnį gimdymą ir greitesnį organizmo atsigavimą po gimdymo. Anot, tyrimų, tinkamas fizinis krūvis teigiamai veikia ir vaisių, aktyvinama kraujotaka, gerinamas deguonies pasisavinimas, medžiagų apykaita.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 26 savaitė: kodėl aš reguliariai sportuoju
© DELFI / Andrius Ufartas

Atrodo, yra tiek daug gerų priežasčių judėti, tačiau mūsų šalyje nėščiųjų mankštos tik pamažu populiarėja, nes pakeisti senesnes nuostatas nėra taip paprasta, taip pat tam reikia skirti nemažai taip reikalingo laiko. Visgi, kai beveik prieš ketvertą metų atėjau į nėščiųjų mankštas, tada lankančiųjų buvo vos kelios, šiais metais visos norinčios jau vos telpa į salę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 26 savaitė: kodėl aš reguliariai sportuoju
© DELFI / Andrius Ufartas

Tad visas svarstančias, ar verta pajudėti nėštumo metu daugiau, galiu padrąsinti, kad gydytojui leidus, sportuoti paprastai būna saugu ir tai suteikia daug geros energijos. Žinoma, reikia nepamiršti saiko, stebėti savo savijautą ir gerti pakankamą kiekį vandens. Nuo antrojo semestro pabaigoje judėjimas yra jau ne toks paprastas kaip nėštumo pradžioje ir reikia pasirinkti sau individualų krūvį.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nėštumo kalendorius

Nėštumo kalendorius: 3 savaitė

Kiekvieną savaitę, pirmadienį, drauge vartome nėštumo kalendorių. Ieškome būsimųjų mamų, kurios norėtų drauge dalintis savo nėštumo džiaugsmais su mumis portale www.tavovaikas.lt. Lauksime jūsų žinučių el. paštu tavovaikas@delfi.lt. Moterys, kurios kartu su mumis rašys savo nėštumo kalendorių, gaus naudingų dovanėlių.

Nėštumo kalendorius: 2 savaitė

Kiekvieną savaitę, pirmadienį, drauge vartysime nėštumo kalendorių. Ieškome būsimųjų mamų, kurios norėtų drauge dalintis savo nėštumo džiaugsmais su mumis portale www.tavovaikas.lt. Lauksime jūsų žinučių el. paštu tavovaikas@delfi.lt. Moterys, kurios kartu su mumis rašys savo nėštumo kalendorių, gaus naudingų dovanėlių.

Nėštumo kalendorius: 1 savaitė

Kiekvieną savaitę, pirmadienį, drauge vartysime nėštumo kalendorių. Ieškome būsimųjų mamų, kurios norėtų drauge dalintis savo nėštumo džiaugsmais su mumis portale www.tavovaikas.lt. Lauksime jūsų žinučių el. paštu tavovaikas@delfi.lt. Moterys, kurios kartu su mumis rašys savo nėštumo kalendorių, gaus dovanų.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 40 savaitė: važiuoju gimdyti

Jovita kas savaitę rašė nėštumo dienoraštį ir jame dalijosi savo džiaugsmais bei vargais laukiant antrojo vaikučio. 40 nėštumo savaitės įrašas jau paskutinis.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 39 savaitė: kada lengviausia lauktis

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Iki pasimatymo su vaikeliu liko suskaičiuotos dienos.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 38 savaitė: patarimai, labiausiai pravertę nėštumo metu

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 38 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 37 savaitė: antrojo vaiko šeimoje gimimo iššūkiai

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 37 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 36 savaitė: kūdikio kraitelį pirkite racionaliai

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 36 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 35 savaitė: mokymasis atsipalaiduoti gimdymo metu

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 35 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 34 savaitė: maistas, kuris pakelia nuotaiką

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 34 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 33 savaitė: odos priežiūros gudrybės

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Šįkart ji pasakoja apie 33 nėštumo savaitę.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 32 savaitė: mankšta gryname ore

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. 32 nėštumo savaitę ji tęsia nėščiųjų mankštas gamtoje.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 31 savaitė: mankštų nauda mažinant nemalonius pojūčius

Atėjus vasarai turiu gerą progą praleisti daugiau laiko lauke ir jį išnaudoti kažkiek aktyvesnei fizinei veiklai, kuri pastaruoju metu man labai padeda kovoti su bendru organizmo apsunkimu ir tiesiog suteikia gerą energijos užtaisą. Šį įrašą man padėjo parengti kineziterapeutė Edita, pas kurią treniruojuosi nuo antrojo nėštumo trimestro. Tad kviečiame pasportuoti kartu gamtoje.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 30 savaitė: laikas peržiūrėti naujagimio kraitelį

Šią savaitę labai norėjau surasti laiko peržiūrėti visiems daiktams, kuriuos turime nuo pirmojo vaiko gimimo. Žinojau, kad drabužėlių ir kitų daiktų turėtų tikrai užtektų, tačiau buvo vėl smalsu peržiūrėti, ar tikrai kažko nepritrūks. Taip pat nenoriu visko palikti paskutinei minutei, nes vasaros laiku mažai būname namuose.

Jovitos nėštumo dienoraštis. 29 savaitė: metas skaičiuoti vaisiaus judesius

Jovita laukiasi antrojo vaikelio ir kas savaitę savo nėštumo potyrius pasakoja internetiniame dienoraštyje. Kas naujo nutiko 29 nėštumo savaitę?
Nuėjo pragarišką kelią, kad po gimdymo atrodytų taip FOTO
Vienintelis kartas gyvenime, kai moteris džiaugiasi augančiu svoriu - nėštumas. Kaip smagu neskaičiuoti kiekvieno centimetro aplink taliją, žinant, kad tai ženklas, jog vaikas auga, ir jam nieko netrūksta.