„Vaikų linija“ pradeda teikti pagalbą pokalbiais internetu

Lapkričio 20 d. minint Pasaulinę vaikų dieną, Lietuvos vaikai ir paaugliai gali sulaukti emocinės paramos ir palaikymo nauju kanalu.

Emocinės paramos tarnyba „Vaikų linija", šiemet mininti savo veiklos 20-metį, vaikus ir paauglius kviečia pasidalinti savo išgyvenimais ne tik telefonu ar laiškais, bet nuo šiol – ir pabendrauti su budinčiais konsultantais pokalbiais internetu.

„Siekdami išklausyti ir palaikyti daugiau vaikų ir paauglių, pristatome naują būdą pasikalbėti rūpimais klausimais – susirašinėjant gyvai internetu. „Vaikų linijos" patirtis rodo, kad daliai paauglių drąsiau ir laisviau savo sunkumais ir išgyvenimais dalintis raštu. Kasmet „Vaikų linija" sulaukia daugiau nei tūkstančio laiškų internetu, kurių didžiojoje dalyje paaugliai pasakoja apie rimtus ir sudėtingus savo išgyvenimus, – pastebi „Vaikų linijos" vadovas dr. Robertas Povilaitis. – Vaikai savo atsiliepimuose „Vaikų linijai" dažnai minėdavo prašymą „sukurti chatą", kad jie galėtų pabendrauti su konsultantu raštu realiu laiku ir jiems nereikėtų ilgai laukti atsakymo. Džiaugiamės, galėdami pasiūlyti šiuolaikiniams vaikams ir paaugliams priimtiną bendravimo būdą, ir tikimės, kad taip „Vaikų linijos" siūlomos pagalbos išdrįs kreiptis daugiau sunkumus išgyvenančių paauglių."

Vaikai ir paaugliai, norintys pasidalinti savo jausmais ir išgyvenimais, susirašinėjant su budinčiais konsultantais internetu, tai gali padaryti, prisijungę prie „Vaikų linijos" interneto svetainės vaikulinija.lt. „Vaikų linijos" pagalba pokalbiais internetu teikiama pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 21 val. Su vaikais ir paaugliais bendrauja specialius mokymus baigę patyrę „Vaikų linijos" savanoriai konsultantai.

Per pirmąją savaitę, dar vykstant pokalbių internetu testavimo darbams, „Vaikų linijos" svetainėje šia pagalbos forma domėjosi beveik 500 unikalių lankytojų. Per pirmąsias 13 budėjimo valandų įvyko 20 pokalbių internetu, per kuriuos paaugliai noriai raštu dalijosi savo patirtimis ir jausmais. „Vaikų linijos" konsultantai sulaukė ir pirmųjų atsiliepimų apie šį naują pagalbos būdą: „<...> ir gerai sugalvojot chata, labai padeda, kai sunku ir reik tučtuojau su kažkuo pasikalbėti. Ačiū, kad esat." Įdiegti „Vaikų linijos" pagalbą pokalbiais internetu padėjo Didžiosios Britanijos prekybos rūmų parama, surinkta per labdaringą renginį „Burnso naktis", bei Vilniaus miesto savivaldybės skirtos lėšos.

Pagrindinis „Vaikų linijos" pagalbos būdas jau 20-us metus išlieka pokalbiai telefonu – praėjusiais metais „Vaikų linijos" konsultantai atsiliepė į 154 395 vaikų skambučius. Išaugus „Vaikų linijos" savanorių konsultantų komandai, „Vaikų linija" šiais metais turi galimybių išklausyti kas antrą pasikalbėti norintį vaiką ar paauglį (2016 m. galėjo išklausyti 1 iš 4, 2015 metais – 1 iš 9). Šiemet pailginus darbo laiką, vaikai ir paaugliai gali skambinti į „Vaikų liniją" kasdien nuo 11 iki 23 val. nemokamu telefono numeriu 116111. Šį numerį Europos Komisija prieš dešimt metų paskyrė vaikų pagalbos linijoms – skirtingose Europos šalyse, skambindami šiuo numeriu, vaikai ir paaugliai gali sulaukti jiems reikalingo palaikymo ir pagalbos.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis