Jurgita perspėja feisbuke verslus vystančias mamas: būkite atidžios!

(3)

Šiandien daug kūrybingų mamų, turinčių savo verslus, prekiauja savo gaminiais socialiniuose tinkluose. Mums parašiusi Jurgita Petrulė susidūrė su nemalonia situacija, kuomet į jos feisbuko paskyrą buvo įsilaužta ir pasinaudota sąskaita. Jurgita dalijasi savo patirtimi ir perspėja kitas moteris.

Jurgita rašo, jog tai, su kuo ji susidūrė, aktualu daug kam, nes daugelio verslas dabar įsikūręs socialiniuose tinkluose. Ypač daug mamų dabar kuria ir parduoda savo prekes internetu. Štai Jurgitos istorija.


Esu megztų rūbų kūrėja Jurgita Petrulė. Savo mezginius parduodu per feisbuko paskyrą „Jurgita Petrule knits“. Dirbu antrus metus, tačiau niekada net nesusimąsčiau, kaip toje erdvėje greitai viskas gali sužlugti, kad gali netikėtai būti įklampinta net į šimtatūkstantines skolas!




Praėjusią savaitę į mano asmeninį profilį įsilaužė hakeriai iš Indonezijos, atsiuntę netikrą feisbuko administracijos laišką, esą mano profiliu piktnaudžiaujama ir buvo prašoma patvirtinti profilio duomenis. Tiek ir užteko.




Jau tą pačią naktį įsilaužėliai mano vardu sukūrė kilimų parduotuvę „Indorasful colection“ ir mano vardu bei sąskaita užsakė reklamos skelbimų už 999 999 eurų! Visa laimė, jog feisbukas prieš nuskaičiuojant pinigus, kas 40 eurų vis prašo susimokėti ir pristabdo reklamą. Ryte radusi tokį grožį savo profilyje likau šokiruota.




Parašiau n laiškų į feisbuką, bet nebuvo jokio atsako, tik prašymai susimokėti skolą! Dėl tariamos skolos nebegalėjau talpinti ir savo paskyros skelbimų. Tučtuojau susisiekiau su banku, kuris užblokavo mano kortelę. Vėl rašiau feisbuko administracijai, bet jokio atsakymo. Tada pati bandžiau atjungti savo vardą ir pavardę nuo tos hakerių parduotuvės paskyros. Sunkiai, bet pavyko. Nebebuvau tos parduotuvės feisbuko paskyros administratorius, bet vis dar buvau jos reklamuotojas! Dėl to tariamoji mano skola vis tiek nedingo, nes reklama buvo paimta mano suklastotu vardu! Visą savaitę rašiau laiškus feisbukui, bet absoliuti tyla. Atrodė, kad visiškai beviltiškas reikalas. Kai pažįstamų ėmiau klausinėti, kur man reikėtų kreiptis pagalbos, IT specialistai aiškino, jog jei skola ne iš Lietuvos, nepadės jokia policija ir teisėsauga. Reikia tik feisbuko pagalbos. O iš jo buvo tyla...




Tada dar pasiguodžiau vienai nuolatinei savo klientei, žinomai Lietuvos aktorei. Ji išklausė ir nuramino, jog viskas turi susitvarkyti, o po kelių dienų ji man parašė, jog užtiko feisbuke kelias moteris, kurioms panašiai nutiko paskutiniuoju metu. Vienai tų moterų feisbukas išsprendė klausimą. Mano klientė įsiminė jos vardą ir pavardę, tad man pavyko su ja susisiekti. Ir visi ledai pajudėjo!


Pasirodo, kad feisbuke viskas lengva ir aišku, tik kai susikurti profilį ar reklamuojiesi, o kai nutikus problemai reikia susisiekti su jais, nors skambink puodais! Visa laimė, anksčiau su tuo susidūrusi moteris nurodė, kur reikia parašyti. Ir vakar feisbuko atstovai man atrašė! Teko užpildyti daugybę pažymų, jie buvo sustabdę mano feisbuko paskyrą, bet galiausiai išlaisvino nuo tos skolos! Štai kaip man pavyko susisiekti su feisbuko administracija:


Tikiuosi, kad mano istorija padės kitiems nepapulti į tokius spąstus bei vertinti kiekvieną savo klientą, kuris gali išgelbėti net jūsų verslą!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis