ŠMSM: suburta darbo grupė ieškos būdų, kaip stiprinti STEAM krypties ugdymą

Darbą pradėjo iš Lietuvos švietimo, mokslo ir verslo atstovų suburta darbo grupė, kuri parengs ir švietimo bendruomenei pristatys STEAM krypties ugdymo stiprinimo planą, praneša Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM).

„Siekiame, kad inovacijos taptų švietimo sektoriaus kultūros dalimi ir mūsų mokiniai galėtų išnaudoti visas STEAM ugdymo teikiamas galimybes, kurios atveria ir mokslo grožį, ir naujus kūrybinius horizontus. Šiuolaikinė pamoka gali vykti ne tik klasėje. Regioniniai STEAM centrai – viena iš puikių galimybių praktinį pažinimą atveriančioms ir įdomioms gamtos ir tiksliųjų mokslų pamokoms bei gilesniems užsiėmimams, tyrinėjimams“, – sako ministrė J. Šiugždinienė.


Švietimo, mokslo ir sporto ministrės Jurgitos Šiugždinienės patvirtintoje grupėje dėl STEAM krypties ugdymo stiprinimo dirba Vilniaus, Kauno technologijos ir Vytauto Didžiojo universitetų, Lietuvos pramoninkų konfederacijos, Lietuvos inžinerijos ir technologijų pramonės asociacijos, Panevėžio švietimo ir Utenos švietimo centrų, Lietuvos Chemijos mokytojų asociacijos, Kauno technologijų mokymo centro, Nacionalinės švietimo agentūros ir ŠMSM atstovai, nurodoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.


Pasak ŠMSM, gamtos mokslų, technologijų, inžinerinį ir matematinį ugdymą per kūrybiškumą apjungiančiam STEAM krypties ugdymui yra keliami tokie strateginiai tikslai kaip skatinti tvarų vartojimą ir gamybą, tausų gamtos išteklių naudojimą, raginti ieškoti priemonių klimato kaitai stabdyti. STEAM ugdymas svarbus siekiant kurti sąlygas verslo, švietimo, mokslo ir kultūros integracijai, sudaryti palankias sąlygas konkurencingumui tarptautinėse rinkose.


ŠMSM suburta ekspertų grupė teiks siūlymus, kaip užtikrinti STEAM krypties ugdymo integralumą, nuoseklų finansavimą. Taip pat darbo grupei pavesta ieškoti būdų, kaip pritraukti daugiau mokinių rinktis STEAM dalykus, skelbiama ministerijos pranešime.


„STEAM yra apie pasaulio pažinimą. Tai neturi būti žaidimai, o kryptingas, nuoseklus pasaulio pažinimas“, – sako viena iš darbo grupės narių Vilniaus universiteto docentė dr. Urtė Neniškytė.


ŠMSM primena, kad nuo praėjusių metų Lietuvoje veikia 7 regioniniai STEAM atviros prieigos centrai ir kuriami 3 metodiniai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis