11 ramių žaidimų vaikams, kurie patiktų ir suaugusiems

Artėjant šventėms, į būrį susiburs bičiulių kompanijos, giminės, draugai. Jūsų dėmesiui - 11 įdomių ir ramių žaidimų vaikams.

MAŽAS NELAIMINGAS KATINĖLIS

Visi žaidėjai sėdi ratu. Vienas žaidėjas lieka vidury rato. Šio žaidėjo tikslas - prieiti prie bet kurio žaidėjo, atsitūpti prie jo ir visaip kaip vaizduoti nelaimingą ir vienišą katinėlį: miaukti, maivytis ar kitaip stengtis prajuokinti pasirinktą žaidėją, kuris paglosto katinuką ir pasako: „mažas, nelaimingas katinėlis". Sakydamas šiuos žodžius jis negali nei šypsotis, nei juoktis. Jei prasijuokia ar nusišypso, tai eina į „katinėlio" vietą.

TAIP PAT SKAITYKITE:
Kaip vyro Zodiako ženklas lemia, koks jis bus tėtis
Gimė natūraliai pradėtos trynukės

ATMUŠK BALIONUS

Žaidimui reikalingi pripūsti balionai, jų skaičius nėra svarbus, kuo daugiau, tuo smagiau. Visiems žaidžiantiems vaikams žaidimo vedėjas nurodo, kad visi vaikai susirastų savo vietą, kurioje jie stovės, ir iš kurios negalės pajudėti. Tada žaidimo vedėjas duoda vaikams po 2 balionus, kuriuos vaikai turi mušinėti taip, kad balionai nenukristų ant žemės. Mušinėjama bet kuria kūno dalimi. Jei balionas nukrenta ant žemės, tai arčiausiai jo esantis vaikas iškrenta iš žaidimo. Taip žaidžiama tol, kol lieka vienas laimėtojas. Žaidimo metu vaikai negali judėti iš savo vietos, tad žaidimas yra ramus pobūdžio, bet pakankamai linksmas. Žaidimo vedėjas viso žaidimo metu turi atidžiai stebėti, kur nukrenta balionas ant žemės.

NEMELUOK

Žaidimo vedėjas paeiliui visų vaikų klausinėja klausimų, kurie turi būtinai būti susiję su žaidime dalyvaujančiais vaikais. Vaikai turi atsakinėti greitai, pasirinkdami atsakymą "teisybė" arba atsakymą "melas". Galima žaisti tol, kol lieka tik vienas laimėtojas. Arba galima žaisti visiems vaikams choru atsakinėjant, tačiau tokiu atveju žaidimo vedėjas turėtų įvertinti vaikus, kurie jo manymu dažniausiai sakė teisybę ir rečiau melavo.

SURASK PORĄ

Vaikai susiskirsto poromis, o žaidimo vedėjas kiekvienai porai nurodo garsiai susitarti, kokį gyvūną pora vaizduos t. y. kokio gyvūno garsą pora mėgdžios. Poros turi vaizduoti skirtingus gyvūnus. Tada visoms žaidimo poroms užrišamos akys, ir poros turi mėgdžiodamos sutarto gyvūno skleidžiamus garsus, surasti savo porą.

PASISVEIKINK SU KAIMYNU

Vaikas, kuris bus kaimynas, sėdi atsukęs nugarą  į kitus vaikus, kurie sėdi pusračiu. Vienas iš pusratyje sėdinčių vaikų, stengdamasis pakeisti savo balsą, garsiai sako: "Sveikas, kaimyne Tadai" (turi įvardinti nusisukusiojo vaiko vardą). Vaikas, kuris sėdi nusisukęs, turi bandyti iš balso atspėti, kas su juo pasisveikino. Jei atspėja, tai keičiasi vietomis, jei ne, tai lieka toliau spėlioti.

SUSIPYNĖ RANKOS

Vaikai sustoja ratu. Jie užsimerkia ir ištiesia į priekį rankas. Tada visi vaikai eina į rato vidurį ir užsimerkę ima kieno nors ranką. Kai vaikams leidžiama atsimerkti, jų rankos būna susipynusios. Vaikai turi išpainioti pynę, nepaleisdami rankų.

PASAKYK ŠEŠTĄ

Žaidėjai stovi arba sėdi ratuku. Vienas yra jo viduryje. Šis prieina prie kurio nors žaidėjo ir, pasakęs "Sugalvok šeštą", išvardina 5 medžių (grybų, paukščių, žuvų ir t.t.) rūšis. Nurodytasis žaidėjas turi greitai pasakyti šeštą pavadinimą, nekartodamas jau pasakytų. Jei žaidėjas greitai neatsako, gauna baudos tašką, eina į vidurį ir toliau tęsia žaidimą.

VARDAI

Žaidėjai stovi prie nubrėžtos linijos. Paeiliui kiekvienas žengia po žingsnį ir ties kiekvienu žingsniu sako vardus - berniukai sako mergaičių vardus, mergaitės - berniukų. Vardai turi nesikartoti. Laimi žaidėjas, toliausiai nuėjęs, vardydamas vardus.

NEPALIESK KAMUOLIO

Žaidėjai susiskirstę po lygiai, sėdi skirtingose aikštelės pusėse. Aikštelėje yra bet kaip išdėstomas bet koks skaičius kamuolių (jei jų neturite, tinka ir kiti daiktai). Žaidėjai turi įsidėmėti, kur kas išdėstyta. Po žaidimo vedėjo signalo, vienas komandos žaidėjas užsimerkia ir stengiasi pereiti į kitą aikštelės pusę, nekliudydamas kamuolių ar kitų išdėstytų daiktų. Jei jam pavyksta, jo komanda gauna vieną tašką, jei ne - taškų neskiriama. Toliau eina kitos komandos žaidėjas. Ir taip žaidimas tęsiamas tol, kol pereina visi komandų žaidėjai.

ATLIK UŽDUOTĮ

Žaidėjai sėdi ratuku. Žaidimo vedėjas nurodo paeiliui kiekvienam žaidėjui atlikti kokią nors užduotį, išėjus į rato vidurį. Žaidimo užduotys turi nesikartoti. Žaidėjai gali atlikti tokias užduotis kaip: pasakyti kokios nors knygos pavadinimą, užminti mįslę, pasakyti patarimą draugams ir t.t. Čia jau nuo žaidimo vedėjo išmonės priklauso. Žaidėjams, atlikusiems geriausiai užduotį, galima skirti po tašką.

GĖLININKAS

Žaidėjai sėdi ratu, kurio viduryje sėdi gėlininkas. Kiekvienas rate sėdintis žaidėjas sau mintyse susigalvoja po gėlės pavadinimą. Tada gėlininkas vardina gėlių pavadinimus, kokius žino. Stovintis rate žaidėjas, kurio sugalvotą gėlės pavadinimą gėlininkas įvardino, pasitraukia žingsnį už ratuko. Laimi tas žaidėjas, kurio pasirinktos gėlės pavadinimo gėlininkas neįvardino.

www.zaidziutaip.lt

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis