Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Silvijos sėkmės istorija: jokių dietų ir po gimdymo pasiektas tobulas kūno svoris

Kai nei vaizdas veidrodyje, nei savijauta ima nebetenkinti (ypač – po gimdymo), pagaliau nusprendžiame: viskas, nuo pirmadienio pradedu lieknėti! Bet vieną pirmadienį keičia kitas – pasiryžti taip nelengva. Iš tiesų visa tai... gerokai paprasčiau.

Įkvėpimui pasisemti – Silvijos istorija.

Turime gerų žinių – norint sulieknėti, sveikai gyventi, nereikia savęs alinti ir gyventi pusbadžiu. Tai netgi žalinga, tad verčiau užmiršti visokias dietas, badavimus ir net iškrovos dienas. Taip, mitybą prisižiūrėti teks, šlamščiant picas, šokoladus ir pyragaičius, vargiai pavyks atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų. Taisyklinga mityba – tai ne vien salotos, ne alkis ir ne kankynė.

Tai – kitoks gyvenimo būdas. Ir, beje, visam laikui (jei norime matyti ir jausti džiuginančius rezultatus). Išsigąsti nereikia, tai – ne nuosprendis. Perpratus taisyklingos mitybos principus, tampa aišku: jų laikytis nėra sunku.

Silvija, 30 m., Wink Me Blog tinklaraščio įkūrėja ir beveik trimetės Karilės mama

Atradimas – derinti maistą

Anksčiau laikydavausi įvairių dietų, bet rezultatu pasidžiaugdavau keletą mėnesių. O štai atradusi maisto derinimą rezultatais galiu džiaugtis metus dvejus. Prisipažinsiu: ne visada pavyksta išlaikyti norimą svorį, žiema viską sugadina (juokiasi).

Dar labai seniai viename mamų forume pamačiau merginos nuotrauką „prieš" ir „po". Man padarė įspūdį. Toje grupėje maždaug per 5 savaites atsikračiau 5 kg (pradinis svoris buvo 64 kg). Paskui pasiekiau 54 kg (mano ūgis – 165 cm). Ši patirtis ir supažindino su maisto derinimu.

Svarbiausi principai

Derinau maistą ir valgiau maždaug kas tris valandas 5 kartus per dieną tuo pačiu laiku. Beje, visad jausdavausi soti ir energinga. Vaisius patariama valgyti pirmoje dienos pusėje, iki 12 val.

Pietums dažniausiai rinkdavausi mėsišką patiekalą ir daržovių. Pavakariams, tarkim, sriubos be grietinės.

Vakarienei – neretai kiaušinienės. Ir – daug vandens. Kad būtų paprasčiau, rytojaus valgiaraštį geriausia iš anksto pasiplanuoti.

Pradėti – palengva

Mamoms patarčiau pirmiausia nuspręsti, kad jau atėjo metas. Iš pradžių maisto racionas tegu būna toks, kaip anksčiau, bet kelias dienas (ne ilgiau!) reikėtų valgyti tomis pačiomis valandomis.

Tada po truputį papildyti mitybą sveikesniais produktais.

Ir trečias žingsnis – po truputį mažinti porcijas, atsisakyti miltinių patiekalų, gazuotų gėrimų ir, žinoma, cukraus. Garantuoju, kad pajusite rezultatus!

***

Naujame, birželio mėnesio, TAVO VAIKO žurnale skaitykite:

Paulius Skučas atvirauja apie savo tėvystę;

Apie krikštynų šventę pasakoja fotografė Brigita Grigienė;

Atostogos ir vaikai: kaip praleisti vasarą, kad ji būtų įsimintina;

Interviu su viršelio trynukų šeima: optimizmo iš šios kauniečių šeimos gali pasimokyti visi.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?