Intymi bėda, kamuojanti daug moterų po gimdymo

 (2)
Yra daug būdų, kaip gydytis nuo hemorojaus, atsiradusio po gimdymo. Geriausia būtų imtis prevencinių priemonių dar nėštumo laikotarpiu. Hemorojus: kaip nuo jo saugoti, o susirgus – gydytis.
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Jeigu hemorojus jus vargina jau kuris laikas, būtinai pasikonsultuokite su gydytoju. Gali būti, kad jums mūsų minimų prevencinių priemonių jau nepakaks ir prireiks rimtesnio gydymo. Jūsų dėmesiui - keli patarimai, kaip apsisaugoti nuo hemorojaus nėštumo metu ir po gimdymo.

Gerkite vandens

Per dieną reikia išgerti nuo 8 iki 10 stiklinių vandens, stiklinę ar dvi vaisių (geriausia slyvų) sulčių ir / arba daržovių sulčių (šviežiai spaustų). Kai kurioms moterims patinka karšti gėrimai. Ryte galite išgerti šilto vandens su trupučiu citrinų sulčių - tai stimuliuoja žarnyną.

Intymi bėda, kamuojanti daug moterų po gimdymo
© Vida Press

Atsiminkite, kad maitinant krūtimi, kūdikis per parą suvartoja 600 - 800 ml pieno, tad jei geriate per mažai vandens, organizmas rezorbuos vandenį iš žarnyno, todėl gali užkietėti viduriai, bus sunkiau tuštintis. Taigi maitinant krūtimi reikia gerti pakankamai vandens. Šiaip maitinančios krūtimi moters organizmas pats signalizuoja apie troškulį ir vandens stygių. Daugelis moterų žindydamos kūdikį pasistato šalia stiklinę vandens.

TAIP PAT SKAITYKITE:
Aš noriu vaiko, bet vyras – ne: psichologės komentaras
Pasiryžo pasauliui parodyti, kaip iš tiesų atrodo kūnas po gimdymo

Mitybos raciono pokyčiai

Bus naudinga įtraukti į racioną daugiau maisto, turinčio ląstelienos: avižinių dribsnių, sėlenų, gysločių sėklų luobelių, kviečių gemalų. Valgykite vaisių ir daržovių, ypač džiovintų vaisių: džiovintų slyvų, abrikosų, datulių, razinų. Baltųjų miltų produktus pakeiskite neskaldytų grūdų miltų duona, makaronais. Valgykite saldymedžio.

Intymi bėda, kamuojanti daug moterų po gimdymo
© Vida Press

Šviežios žalios lapinės daržovės laisvina vidurius. Dėkite į salotas petražolių. Žarnyno veiklą gerina produktai su vitaminais A, C, E ir B vitaminų kompleksu.

Skirkite pakankamai laiko

Po gimdymo moterys eina tuštintis praėjus 2 - 3 dienoms. Skirkite laiko pasėdėti tualete. Kai kurios moterys pastato kojas ant žemos kėdutės, kad būtų lengviau.

Stenkitės atlikti didelį reikalą švelniai, nes po natūralaus gimdymo dubens dugnas būna silpnas. Tuštinantis galite pridėti prie tarpvietės ranką su gabalėliu tualetinio popieriaus, prilaikyti tą vietą. Taip gali tekti daryti kelias savaites, kol sustiprės dubens dugnas.

Intymi bėda, kamuojanti daug moterų po gimdymo
© Vida Press

Dubens dugną stiprinantys pratimai

Dubens dugno raumenis stiprina specialūs pratimai, pvz., kalanetikos pratimai. Atlikite pratimus kelis kartus per dieną, pamažu didinkite jų skaičių.

Intymi bėda, kamuojanti daug moterų po gimdymo
© Vida Press

Poilsis

Labai naudinga pailsėti, atsipalaiduoti. Galima pagulėti lovoje, pakėlus kojas ant pagalvės arba pasidėjus pagalvėlę po sėdmenimis. Galima įstumti didesnius guzelius į vidų pirštu, apsimovus guminę pirštinę. Po gimdymo galima sėdėti ant guminio rato, tačiau daugeliui moterų tada pabrinksta išangė. Maitinant krūtimi galime ne sėdėti, o gulėti ant šono.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata ir gera savijauta

Ar tikrai pastojusi moteris praranda dalį savo draugių: psichologės komentaras (13)

Ar tikrai pastojusi moteris praranda dalį savo draugių: psichologės komentaras
Pirmojo vaiko besilaukianti moteris jaučia, kad praranda drauges. Jai nebeįdomūs pašnekesiai apie klubus, vakarėlius ir jaunikių paieškas. Negi tikrai tai reiškia draugystės pabaigą?

Viena dažniausių nėščiųjų problemų – pykinimas

Viena dažniausių nėščiųjų problemų – pykinimas
Dauguma nėščiųjų patiria rytinį pykinimą. Simptomai būna įvairūs: vienas pykina ryte, kitos vemia, be to, kartais pykinimas pasireiškia ir dienos metu.

Nėštumas vasarą: apie šias problemas turėtų žinoti kiekviena moteris

Nėštumas vasarą: apie šias problemas turėtų žinoti kiekviena moteris
Tikėtina, kad reta šeima, planuodama nėštumą, pagalvoja, koks metų laikas būtų palankesnis antrajam laukimo periodui. Tiesa, gydytojai šiuo klausimu sutaria: vasaros karščiai, tvankus oras, spiginanti saulė – gali būti sunkios nėštumo pabaigos, priešlaikinio gimdymo ar kitų komplikacijų priežastimi.

Gydytojas genetikas: ką galima sužinoti apie negimusį kūdikį

Gydytojas genetikas: ką galima sužinoti apie negimusį kūdikį
Šiandien jau sunku įsivaizduoti, kad dar 1960-aisiais Dauno sindromo riziką būsimam vaikeliui buvo galima įvertinti tik pagal besilaukiančios gimdyvės amžių.

Mankštos nėštumo metu – kam to reikia?

Mankštos nėštumo metu – kam to reikia?
Nėštumas – itin atsakingas periodas, kurio metu svarbiausia – mamos ir mažylio sveikata bei gera savijauta. Tą užtikrinti padeda fizinis aktyvumas, kuris ne tik teigiamai veikia nėščiosios organizmą, bet yra naudingas ir į pasaulį ateinančiam vaikučiui. Tačiau labai svarbu, kad judėjimas šiuo itin atsakingu gyvenimo momentu būtų taisyklingas. Vienas tinkamiausių pasirinkimų – specialios nėščiųjų mankštos. Kas tai ir kuo jos reikšmingos, pasiteiravome kineziteraupeutės, studijos „Sveikas judesys“ įkūrėjos Tomos Kreivėnaitės.

Meilužės atviras laiškas: ir noriu bendro vaiko, ir bijau (134)

Meilužės atviras laiškas: ir noriu bendro vaiko, ir bijau
Redakcija gavo neįprastą laišką, kuriame vedusį vyrą mylinti moteris klausia psichologės patarimo: kaip jų santykius paveiktų bendras kūdikis?

Prakaitavimas: praktiniai patarimai, kaip jo išvengti

Prakaitavimas: praktiniai patarimai, kaip jo išvengti
Nėštumo metu moteris prakaituoja labiau, negu įprastai, todėl šiltuoju metų laiku tai sukelia nemažai nepatogumų. Praktiški patarimai, kaip padėti sau tokiu atveju.

Kauno klinikose - išmintingosios motinystės ir tėvystės pamokos

Kauno klinikose - išmintingosios motinystės ir tėvystės pamokos
Kauno klinikose vykusioje edukacinėje konferencijoje „Išmintingoji motinystė ir tėvystė" vaikelio besilaukiančioms šeimoms parodyta kita motinystės ir tėvystės pusė – grįsta mokslo įrodymais bei gera klinikine praktika.

Kaip nėštukei išsirinkti ją prižiūrėsiantį gydytoją?

Kaip nėštukei išsirinkti ją prižiūrėsiantį gydytoją?
Gydytojų patirtis rodo, kad maždaug 70 procentų besilaukiančių moterų ją ir vaikelį prižiūrėsiantį gydytoją renkasi pagal bendravimą.

Vėlyva motinystė: ką svarbu žinoti (8)

Vėlyva motinystė: ką svarbu žinoti
Psichologės Karolinos Gurskienės patarimai moterims, kurios vaikelio ima lauktis artėdamas link keturiasdešimtmečio.

Kokiuose produktuose gausu nėščiajai būtinos folio rūgšties

Kokiuose produktuose gausu nėščiajai būtinos folio rūgšties
Planuojate nėštumą arba jau laukiatės? Jums tikrai būtina vartoti folio rūgšties, kuri padeda vaikutį apsaugoti nuo apsigimimų.

Psichologės patarimai, kaip pasiruošti gimdymui (6)

Psichologės patarimai, kaip pasiruošti gimdymui
Likus mėnesiui ar dviem iki prognozuojamos vaiko gimimo dienos, daugelis nėščiųjų ne tik pradeda krautis daiktus, kurių prireiks ligoninėje, tačiau vis dažniau paskęsta apmąstymuose, kas jos ir vaikelio laukia, kokia bus ta didžioji diena?

Senoviniai lietuvių nėštumo ir gimdymo papročiai šiandien kelia nuostabą (33)

Senoviniai lietuvių nėštumo ir gimdymo papročiai šiandien kelia nuostabą
Gan dažnai, kai būsimoji mamytė sužino džiugią naujieną apie jos pilvelyje užsimezgusią gyvybę, skuba pasidalyti tuo su visu pasauliu – nuotrauka feisbuke tampa kone „privaloma". Oi, kaip pagrūmotų pirštu mūsų senolės, visa tai pamačiusios... Kuo skyrėsi senosios vaikelio laukimo ir gimdymo tradicijos nuo dabartinių?

Kuriam Zodiako ženklui nėštumas sukelia didžiausią stresą, o kuris atvirkščiai – pražysta (1)

Kuriam Zodiako ženklui nėštumas sukelia didžiausią stresą, o kuris atvirkščiai – pražysta
Kiekvienas Zodiako ženklas turi savo charakterio ypatumų, kurie pasireiškia ir moteriai pastojus, nėštumo metu. Jūsų dėmesiui – laukimo horoskopas 12 Zodiako ženklų.

Kaip pasiruošti gimdymui: dulos patarimai (1)

Kaip pasiruošti gimdymui: dulos patarimai
Dula, kūno ir judesio terapijos praktikė, Dulų asociacijos Valdybos narė, 3 vaikų mama Vilma Kraelskaitė dalijasi savo įžvalgomis apie pasiruošimą gimdymui.