Kaip kūrybiškai panaudoti antrines žaliavas mokys ir mažus, ir didelius

Inovatyvių ugdymo metodų centras „Remida“ skatins bendruomenes atrasti kūrybišką antrinį žaliavų panaudojimą. Sparčiai plečiantis pramonei, technologijoms ir vartojimui, tarp žmogaus veiklos ir aplinkos saugojimo reikia užtikrinti tęstinumą bei antrinį žaliavų panaudojimą. Tokios misijos ketina imtis vaikų ikimokyklinio ugdymo įstaiga „Uodo ūsai“ ir jų steigiamas inovatyvių ugdymo metodų centras.

Nuo rugsėjo mėnesio startuosiantis projektas „Remida“ bus idėjų, kaip pratęsti jau nebereikalingų, išmetamų daiktų gyvenimą, generavimo vieta. Daiktai, kuriuos žmonės dažnai laiko šiukšlėmis, gali būti puikūs ištekliai ugdant vaikų bei suaugusiųjų sąmoningumą ir kūrybiškumą“, - teigia viena iš centro steigėjų, ikimokyklinio ugdymo specialistė ir vaikų darželio „Uodo ūsai“ vadovė Rufina Solovjova. 


 „Visuomenėje trūksta žinių, ką veikti su brokuotais daiktais, medžiagomis, prekėmis, kaip kūrybiškai ir inovatyviai jas panaudoti antrąsyk. Todėl kilo mintis steigti tokį kūrybiškumo centrą, įtraukiantį vaikus, paauglius, jų tėvų ir pedagogus bei mokyti kaip sukauptas, neparduotas, naudoti nebetinkamas žaliavas perkurti antriniam naudojimui.


Ilguoju laikotarpiu tikimės, kad „Remida“ įtrauks įmones ir organizacijas, neabejingas gamtai ir jos išsaugojimui“, - teigė idėjos sumanytoja.


Kuriamas inovatyvių ugdymo metodų centras sieks ne tik ugdyti sąmoningumo, tvarumo, daiktų daugkartinio panaudojimo idėjas, bet ir mokys vaikų dienos centrų, mokyklų, įmonių bendruomenes, kaip galima prisidėti prie vaikų kūrybiškumo ugdymo, ekologinio švietimo, skatins bendruomenes persvarstyti atliekų naudojimą ir atrasti daugkartinio naudojimo medžiagų galimybes. 


Visuomenėje trūksta žinių, ką veikti su brokuotais daiktais, medžiagomis, prekėmis, kaip kūrybiškai ir inovatyviai jas panaudoti antrąsyk.
Visuomenėje trūksta žinių, ką veikti su brokuotais daiktais, medžiagomis, prekėmis, kaip kūrybiškai ir inovatyviai jas panaudoti antrąsyk.
Asmeninio albumo nuotr.


„Per projekto vykdymo laiką, vaikus supažindinsime su įvairiomis medžiagomis: plastiku, popieriumi, skirtingomis pakavimo priemonėmis, stiklu, metalu, keramika, guma, tekstile, mediena, statybinėmis priemonėmis, elektronikos įrenginiais ir jų panaudojimu. Mokysime vaikus, kviesdami prisijungti ir suaugusiuosius. Jiems siūlysime seminarus, praktinius mokymus, kūrybines dirbtuves, parodas, ekskursijas, konsultuosime kaip taikyti inovatyvius ugdymo metodus praktikoje“, – apie centro veiklas pasakojo steigėja, primindama, kaip svarbu vaikams dar ikimokykliniame amžiuje suprasti ekologinį požiūrį į gamtą. 


Inovatyvių ugdymo metodų centro „Remida“ steigimą remia programa „Mes – bendruomenė“. Jau penkerius metus veikianti programa šiemet prisideda prie iniciatyvų, skatinančių nuolatinį bendruomenių mokymąsi, rėmimo.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis