Vaikų mados tendencijos tiesiai iš prestižinės parodos Paryžiuje (FOTO)

Vaikai auga taip greitai, kad spėti su mada kartais atrodo didelis iššūkis, tačiau dėmesys mažųjų aprangai sparčiai auga.

Daugiau nei 540 vaikiškos mados kūrėjų iš viso pasaulio subūrusi prestižinė paroda „Playtime Paris" pritraukė tūkstančius naujausiomis vaikų mados tendencijomis susidomėjusių lankytojų. Jau antrą kartą kolekciją pristatė ir vieno populiariausių lietuviško prekių ženklo „Buboo" įkūrėja Erika Puodėnienė. Dizainerė dalinasi įspūdžiais ir atskleidžia karščiausias mažųjų „fashionistų" garderobo naujienas.

Susidomėjimas vaikų mada sparčiai auga

Nors šaltasis sezonas tik persirito į antrąją pusę, sausio 27-29 d. mados sostinėje Paryžiuje vykusioje elitinėje parodoje „Playtime Paris" pristatytos 2018/19 metų rudens-žiemos vaikų kolekcijos bei naujausios mados tendencijos. Iš visų parodoje dalyvaujančių kūrėjų stendų stilistai atrinko rūbelius ir aksesuarus, kurie buvo demonstruojami „Trend zone" erdvėje, kasmet sulaukiančioje didelio žiniasklaidos, vaikų mados sekėjų ir blogerių dėmesio.

„Naujausių tendencijų vaikymasis būdingas ir vaikų madai. Industrijos atstovai iš viso pasaulio nuolat stebi dizainerių kolekcijas, ieško išskirtinių vaikiškų drabužių prekių ženklų ir prognozuoja, kokie aprangos deriniai bus madingi artimiausiu metu. Šiais metais tendencijų stende stilistai pristatė 18 vaikiškų manekenų. Net septyni mūsų kūriniai – trys kepurės, kaklaskarė, kelnės, džemperis ir mova – pateko tarp šaltojo sezono „must have" drabužių. Parodoje „Playtime Paris" dalyvavome jau antrą kartą ir abu kartus buvome atrinkti. Tai motyvuoja ir parodo, kad judame teisingu keliu", – sako E. Puodėnienė.

Asmeninio albumo nuotr.

Pasak jos, tėveliai taip pat aktyviai domisi naujausiomis vaikų mados tendencijomis. Jie ne tik stebi, kaip savo atžalas rengia pasaulio įžymybės, bet idėjų semiasi ir vaikiškų drabužių, aksesuarų bei vaikų kambario interjero parodose. Kūrėja džiaugiasi, kad pirkėjų dėmesio sulaukia ne tik gerai žinomi, jau pamėgti pasauliniai prekių ženklai, bet ir dizaineriai iš Lietuvos. Parodoje pristatyta prekių linijos „Buboo Home" naujiena – ūgio matuoklis – jau sulaukė pirmų užsakymų.

Asmeninio albumo nuotr.

Nepakeičiamas akcentas – kepurė

Pasak E. Puodėnienės, šiemet „Playtime Paris" parodoje pristatytose kolekcijose išskirtinio dėmesio sulaukė įvairių spalvų, modelių ir formų kepurės. Nors rudens ir žiemos sezonai vienur itin žvarbūs, o kitose šalyse kur kas šiltesni, kepurė dėvima ne tik apsisaugoti nuo šalčio, bet yra nepakeičiama stiliaus detalė.

Asmeninio albumo nuotr.

„Panašiai kaip rankinė moterims, galvos apdangalas vaikams gali padėti išpildyti pasirinktą aprangą. Įsigiję ryškios spalvos, papuoštą kailiu arba šiuo metu itin populiarią kepurę su ausytėmis, pataikysite į topo viršūnę. Toks pasirinkimas vaikams suteiks žaismingumo, o pakeitus jį kitu, mėgstamas aprangos derinys atrodys visiškai naujai. Dėl to nebijokite neįprastų formų ar spalvų – stilinga kepurė pagyvins bendrą įvaizdį arba taps pagrindiniu jūsų mažylio aprangos akcentu", – patarimais dalinasi drabužių vaikams ir jų mamoms kūrėja E. Puodėnienė.

Asmeninio albumo nuotr.

Artimiausiu metu mažųjų „fashionistų" garderobe vyraus veliūriniai, aksominiai rūbai, leidžiantys atrodyti puošniai kiekvieną dieną. Į madą ateina ir įvairiausi išsiuvinėjimai, megztos detalės bei pozityvių užrašų spaudiniai. Taip pat – dideli megztiniai, velvetinės kelnės, „oversized" striukės bei romantiškos suknelės. Šalia pastelinių spalvų, populiarūs burgundiški, pilki ir klasikinės mėlynos deriniai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis